fredag 3 december 2010

-Fredag-Yeah ! :)

Heej Bloggen :D
Idag har man vat i skolan , Va lite ledsen , men ja. Jag , Nikki , Sabrina , Ida , Matty , Jasse, Mette & Evve berättade spökhistorier i biblioteket :)
snacka om Scary ;o
sen så berätta typ Ida en historia om en källare så sa jag kom vi går ner till Källaren så gjorde vi det , tog Nycklarna från Christer , så gick vi typ skit sakta , så skulle jag låsa up , så blev vi skit rädd , sen gick vi in där & skulle ta papper osv..
sen kom ida , så sa hon att hon ville låsa så gjorde hon det , så när hon gjorde det så såg alla att det blinka inne i rummet så vi skrek & sprang i väg :D
Sen sa ida vi glömmde nycklarna ?
Jag bah: Ohhh nooo :D
hhaha , ja sen fortsatte det , 
Nu typ sitter jag vid datan har inte ett piss att göra , lyssnar på Justin Bieber (Pray) & ( Latin Girl) , 
Imon ska man köpa julsaker med mamma ?
Sen kanske sovis med Min Sabrina :D
Ha Det // ∂α∂∂є
Love Justin Bieber 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar